-->
~ посетете най-добрият сайт за поръчки от тук. ♥

събота, 4 август 2012 г.

~ за кодовете. ♥

Понеже вече много хора ме питат "какъв е кода" или "къде се слага" .. Не казвам .. Разберете го ;dd .. Вярно е , направих сайтовете на Станимир и Ива с код (смисъл не всички , а само някои ;dd но ако кажат , ще им направя всички рофл) , освен това го дадох и на едно момиче :)) Ноо това го направих защото аз така искам . Няма смисъл да ме питате нищо , гроб съм ляляля ~
p.s. зааааа не знам кои път ;dd ако имате идеи за публикации или каквото и да било , моля споделете ги с мен , обещавам да задоволя всички :)) God you dirty mind ;xx Не в този смисъл бе :D  хах .. Кой знае , може пък и да се смиля над вас рофл и да ви помогна ;dddd .. Казвам "кой знае" нищо не обещавам :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар