-->
~ посетете най-добрият сайт за поръчки от тук. ♥

петък, 20 юли 2012 г.

~ lqlqlql.♥

Здравейте :) С този пост искам да ви уведомя за нещо .. 
Утре (21ви) заминавам на море .. Ще се върна на 31ви или 1ви , не съм сигурна ;dd .. През целия ден ще бъда или на плаж или на вън с един приятел , с който по принцип всяка година сме заедно на море ;dd  Вечерта .. може би към 10-11 ще съм на лаптопа , но за не повече от 15-20 мин. .. След това пак навън .. едва ли ще се прибираме по-рано от 3-4 , след това може пак да съм на лаптопа или да спя , не знам ;dd .. та като цяло , натоварен график :D Затова едва ли ще обновявам , но ако обновявам , ще е доста по - рядко .. Поръчки в BGG не знам дали ще изпълнявам , но ще гледам колкото мога да се грижа за сайта .. 
Днес . Днес смятам да си легна след около 3-4 часа ;dd Да се наспяя и към 10 сутринта излизамм .. Ще се прибераа не знам кога ;dd .. Послее в 6 вечерта пак ще излизамм .. ии пак не знам кога ще се прибера ;dd Така че отново не се знае дали ще мога да направя нещо . 
Освен това , докато съм на море в скайп няма да влизам , даже ще си го деинсталирам ;dd Просто не искам да се разсейвам :) 
Като цяло това е .. Ако има още нещо , ще пиша ;dd
p.s. снимката на логото по-горе си е лично моя фотография от морето миналата година , така че реших да ви покажа още няколко от "великите ми фотографии" , които сигурно сте виждали ;dd





Няма коментари:

Публикуване на коментар